Donanım & Driver
![]() |
Başlık | Konu Bilgileri | Son Mesaj | İstatistikler | |
|---|---|---|---|---|---|
|
quake mu a4tech mi ?
1 2 3 4 |
qaMbLer
Tarafından 11/Mar/07 22:18 |
Lupin
28/May/07 19:30 |
4420 Hit 32 Mesaj |
||
| renk sorunum var bilgisi olan varmı? | patates
Tarafından 10/Mar/07 20:36 |
patates
10/Mar/07 21:05 |
897 Hit 8 Mesaj |
||
| Bad Sektörü yardım :( | SilenC3
Tarafından 10/Mar/07 19:04 |
SilenC3
10/Mar/07 20:38 |
911 Hit 5 Mesaj |
||
| açar açmaz sesler gelio | my_hacker
Tarafından 09/Mar/07 13:30 |
yellowstar
11/Mar/07 12:26 |
1316 Hit 8 Mesaj |
||
|
4 çekirdekte AMD 2007 de liderliği hedefliyor
1 2 3 |
fenerist07
Tarafından 09/Mar/07 01:45 |
Type-R
11/Mar/07 20:16 |
3916 Hit 30 Mesaj |
||
|
PC Kasınca kendini neden resetler?
1 2 |
HighNitro
Tarafından 07/Mar/07 14:31 |
NighT-7
07/Mar/07 20:33 |
3272 Hit 12 Mesaj |
||
|
hard dicsk i nasıl ikiye bölünür
1 2 |
Hulagu
Tarafından 06/Mar/07 20:00 |
airman
10/Mar/07 15:16 |
3103 Hit 20 Mesaj |
||
| vista"daki tek sorunum (ses) | Stifler
Tarafından 05/Mar/07 23:35 |
Stifler
15/Mar/07 17:27 |
1026 Hit 7 Mesaj |
||
| Nvidia Driver | Funky_Punky
Tarafından 05/Mar/07 22:46 |
Laugh
09/Mar/07 13:03 |
1009 Hit 7 Mesaj |
||
| Ekran kartımı değiştircem ama ne alsam? | pesimistzombie
Tarafından 05/Mar/07 20:08 |
anonim6918524
05/Mar/07 20:41 |
883 Hit 3 Mesaj |

